Рекомендації та інструкції для адміністраторів веб-ресурсів в домені СумДУ (*.sumdu.edu.ua) яких потрібно дотримуватися при роботі з веб-сайтами СумДУ.

Для реєстрації нового піддомену у домені sumdu.edu.ua заступнику декана (директора) з інформатизації або іншому відповідальному за веб-сайт необхідно написати електронного листа за наступними вимогами:

  • від (From): адреса відправника в домені СумДУ;
  • кому (To): Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • тема листа: [WEB][повна назва домену] Реєстрація піддомену 
    (наприклад, [WEB][test.sumdu.edu.ua] Реєстрація піддомену);
  • в тілі листа обов’язково вказати наступну інформацію: \r\n
    • призначення (роль) піддомену;
    • тип сайту: публічний (доступний кожному користувачу), службовий (з обмеженим доступом);
    • належність до стуктурного підрозділу: сайт факультету (інст.,кол.,техн.), сайт кафедри (секції), сайт підрозділу, ІТ-служби
      (якщо сайт відноситься до декількох структурних підрозділів або кафедр вкажіть відсоток належность до кожного)
      (напрклад: сайт факультету ЕлІТ, сайт кафедри прикладної гідроаеромеханіки, АБО сайт кафедри комп'ютерних наук (75%) та кафедри прикладної математики та моделювання складних систем (25%));
    • ПІБ, посаду начальника з інформатизації (заступника декана/директора з інформатизації), його контактний телефон та електронна адреса для спілкування (серед керівників відповідного підрозділу або напряму діяльності);
    • ПІБ, посаду відповідального за контент (інформацію), його контактний телефон та електронна адреса для спілкування (серед керівників відповідного підрозділу або напряму діяльності);
    • ПІБ, посаду технічного адміністратора (веб-майстра), його контактний телефон та електронна адреса для спілкування;
    • ПІБ, посаду контент менеджера, його контактний телефон та електронна адреса для спілкування;
    • електронна адреса в домені СумДУ, на яку можна надсилати паролі доступу та іншу корпоративну інформацію.

Один співробітник може входити до декількох категорій користувачів веб-ресурсу, але в тому випадку, якщо він буде виконувати всі обов’язки, що перераховані для конкретної категорії (ознайомитися).

При зміні/призначенні адміністратора (веб-майстра) публічного сайту веб-системи СумДУ заступнику декана (директора) з інформатизації або іншому відповідальному за веб-сайт у термін до 3 робочих днів з дня зміни необхідно написати електронного листа за наступними вимогами:

  • від (From): адреса відправника в домені СумДУ;
  • кому (To): Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • тема листа: [WEB][повна назва домену] Зміна адміністратора
    АБО [WEB][повна назва домену] Зміна веб-майстра
    АБО (наприклад, [WEB][test.sumdu.edu.ua] Зміна адміністратора);
    АБО (наприклад, [WEB][test.sumdu.edu.ua] Зміна  відповідального  за інформацію);
  • в тілі листа обов’язково вказати наступну інформацію про призначеного начальника з інформатизації, відповідального за інформацію (інформацію), технічного адміністратора / веб-майстра /, контент менеджера:\r\n
    • ПІБ;
    • посада; 
    • контактний телефон;
    • електронна адреса для спілкування (окрім обміну паролями доступу та іншою корпоративною інформацією);
    • електронна адреса в домені СумДУ, на яку можна надсилати паролі доступу та іншу корпоративну інформацію;
    • чи потрібно змінити деталі доступу.